Menu Close

DEUTZ FAHR 6125 C RV Shift

Deutz Fahr 6125 C RV Shift

Deutz Fahr 6125 C RV Shift je traktor sa Deutz Fahr FARMotion 45 ULTRA motorom, maksimalne snage 136 KS. Nominalna snaga je 129 KS. Velika težina traktora i snažan motor lako savladavaju sve teške operacije u poljoprivredi.

Motor FARMotion 45 ULTRA

Stage V Deutz Fahr FARMotion motor je nominalne snage 129 KS (95 kW), odnosno maksimalne snage sa BOOST-om 136 KS (100 kW).

Motor je 4-cilindrični, zapremine 3.849 cm³ sa turbom, intercoolerom. Sistem za ubrizgavanje goriva je Common Rail sistem. Maksimalni obrtni moment: 475/500 Nm sa elektronskom kontrolom motora. Visco ventilator.

Kapacitet rezervoara za gorivo: 160 l +12 l AdBlua.

RV Shift menjač

RV Shift transmisija ima 2 moda. Radni i transportni mod. 20+16 Full-PowerShift i Automatski PowerShift (APS).

Sense Clutch

Sense Clutch je odlična opcija hidro-električnog reverzera, koja omogućava da lako izaberete jedan od 5 modova na ručici reverzera koji određuju kojim će intenzitetom reverzer pokrenuti traktor prilkom promene smera kretanja.

Zadnje priklj. vratilo: 540/540E/1000 o/min.

Menjač pruža dve memorija broja obrtaja motora.

Stop and Go

Stop & Go još jedna fantastična opcija ovog univerzalnog Deutza. Sistem se aktivira pritiskom na dugme i traktor se može zaustaviti pritiskom pedale kočnice, čim pustite kočnicu traktor će krenuti. Ova opcija pruža veoma udoban rad u uslovima kada često zastajete u radu.

ASM

ASM sistem, pritiskom na dugme automatski uključuje prednju vuču i blokadu diferencijala u radu, dok ga automatski isključuje prilikom okretanja na uvratini ili pri većim brzinama kretanja.

Hidraulika

BOSCH hidraulika sa LOAD SENSING pumpom protoka od 120 l/min. Pored glavne pumpe postoji i posebna pumpa za servo upravljanje. Elektronska kontrola zadnjih podiznih poluga – EHR i uključenje PTO-a nalazi se na blatobranima.

Podizna moć na zadnjim polugama 7.000 kg. Zadnji topling je standardno hidraulični.

4 para hidrauličnih izvoda sa regulacijom protoka + 1 par prednjih elektrohidrauličnih izvoda. Pneumatska instalacija sa kompresorom 2 linijska je standardna oprema. ISOBUS utičnica, takođe standard.

Prednji most je ogibljen + poseduje ASM sistem.

TopVision Pro 4 kabina

Mehanički ogibljena kabina TopVision Pro 4 kabina, ventilacija i grejanje, priprema za radio sa antenom i četiri zvučnika, toniranim staklima digitalnom instrument tablom, unutrašnjim svetlima, automatskim indikatorima, teleskopskimi spoljašnjim retrovizorima.

Sedište je Max-Profesional sa vazdušnim ogibljenjem.

Ostala oprema: Klima uređaj, sedište suvozača sa sigurnosnim pojasom, brisač zadnjeg stakla, 2,  rotaciona svetla, dodatna radna svetla na krovu kabine (4 napred i 4 nazad), Elektrohidraulična kontrola zadnjeg priključnog vratila i podiznih poluga na zadnjim blatobranima.

Dimenzije i točkovi

Dužina x Širina x Visina: 4530 mm x 2210 mm x 2785 mm, ukupna težina: 5500 kg
Prednje podizne poluge podizne moći 3000 kg
Pneumatici fiksni: 440/65 R28 napred 540/65 R38 nazad
Automatska gornja pomerljiva poteznica
Prednji pomerljivi blatobrani, donja klateća poteznica

Pogledaj i DEUTZ FAHR 6130.4 RV SHIFT

Common Rail motor, 129 KS (136 KS), standard emisije izduvnih gasova Euro V

Pogledaj i YTO NLY 1154 za IPARD

Common Rail motor, 115 KS, standard emisije izduvnih gasova Euro V